Cum depui o petiție la Primăria Ploiești după decretarea stării de urgență?

Cum depui o petiție la Primăria Ploiești după decretarea stării de urgență?

Având în vedere prevederile Decretului nr. 195/2020, privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, primarul municipiului Ploiești, Adrian Florin Dobre, a dispus  ca, începând cu data de 18 martie 2020 și până la încetarea stării de urgență, programul cu publicul, la Registratura Primariei municipiului Ploiești, să se desfășoare după cum urmează:

-           Luni                9.00-13.00                  depunere documente

-           Joi                   9.00-13.00                  eliberare documente.

Totodată, solicitările/petiţiile/reclamaţiile se vor transmite on-line, la următoarele adrese de e-mail:

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pentru problemele care vizează alte domenii de activitate ale Primăriei municipiului Ploieşti, sesizările se transmit la adresele de e-mail afişate pe site la adresa http://www.ploiesti.ro/structura.php.

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările/petiţiile/reclamaţiile şi prin poştă, la adresa: Primăria Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1 A.

Sesizările se pot adresa și telefonic, la următoarele numere:

0244/516699                                      Centrală Primărie;

0244/984                                            Dispecerat Primărie